tam doğum yapacağım gün eşimin ve annemin testi pozitif çıktı, saat öğlen gibi arayıp pozitif dediler, saat 3-4 gibi kanamam ve 3 dakikada bir sancım vardı, özele gidiyordum doktorum da yoktu o gün, ama haber verdikçe hemen geldi, tulum ile doğuma aldı, benim testim negativ çıktı ama doğumdan sonra şiddetli öksürük başladı, serum taktılar hastaneden hiç geçmedi, şu an bebeğim 10 günlük, ben 2 gündür kendimi iyi hissetmeye başladım, kovid bu kadar ağır olacağını tahmin bile etmemişim, çok ve çok halsizlik yapıyor insanda, ayağa kalkamıyorsun ve öksürük mahvediyor