Mihribann11 şampuan mustela öneririm. Deterjan olarak ben ayrı kullanmıyorum kendi kıyafetlerimizi ariel ile yıkıyorum kızımın kıyafetlerini de ariel ile yıkıyorum. Çünkü bebek matiklerinin hepsini kullandım ama zıbınlarından 💩 lekesi kıyafetlerinden yemek lekesini çıkarmadı. 60 dereceye atıyorum biraz çalıştırıp makineyi kapatıyorum matikli kaynar suda bekletiyorum 2 3 saat sonra kısa programda çalıştırıp çıkarıyorum. Mis gibi tertemiz oluyor. Ama ütülüyorum kuruduktan sonra ariel ile yıkadığım için mecburen kimyasal kalıntısı kalmasın diye.