Merhaba anneler, bebeğimin öz güveni için kucağımda uyutuyorum ten teması yapıyorum. Soracağım bunun dışında, sürekli olarak ayakta onu gezdireyim istiyor kollarımın tüm kemikleri pert..sadece su içmek için oturuyorum. Tabii ben içene kadar feryat figan🤗 ne yapmalıyım. Bir yol bir umut ışığı yok mu? SESİME KULAK VERİN 🤗🥰