Benim bebeğim 9 aylık, 4 aylık olduğundan beri okuyorum. İlk zamanlar ilgisi daha da azdı, tabii ama şimdide çabuk sıkılıyor, hemen kitabı alıp ağzına götürmek istiyor. 10 15 sayfalık bir kitaptan 3 5 sayfayı zor okuyoruz. Ilk zamanlar acemilikle sanki daha fazla sayfa okumak daha iyi olacak gibi hızlı hızlı okuyup sonlara kadar geliyordum ama tabii bu çok anlamsız ve yararsız. Kitabı okumayı ne noktada kesmeliyim onu da kestiremiyorum, yani ilgisi dağılınca ben de hemen bırakmalı mıyım? Bu konular üzerine, ya da okuma konusunda başka tavsiyeleriniz varsa onlar üzerine bilgi alışverişi yapmak istiyorum. Bebeginiz kaç aylık ve ne tür kitaplara ilgisi daha yoğun, bunları paylaşmanız da katkı sağlayacaktır.