Merhaba bebeğim 1 ay10 günlük ara sıra kusuyor yediğnii komple çıkarıyor besleyip hemen yatırmıyorum biraz gazını çıkarır gibi tutuyorum birde sırtına yükselti yaptım insallah ise yarar yeni öğrendim kusarsa çok kilo da almaz diyr korkuyorum basına gelen var mı sizler neler yapıyorsunuz