Annebebek58 Kizlar kasik mama hazirlarken kutunun ustunde su kadar kasik mama su kadar su koyun hazirlayin diyor ya ona gore mi yapiyorsunuz yoksa kendi kafaniza gore mama koyup su mu ekliyorsunuz su miktari onemlimi bu arada
YasemiNYagmur1 Annebebek58 çok geliyordu üzerindeki tarifle bitiremiyordu ben göz kararı yapıyordum ne koyu ne açık. Çok koyu olursa kabız yapabilir. Muhallebi gibi olacak
Serapp__ Annebebek58 üzerindeki tarifte 5 kaşık mama 1 çay bardağı su ile yapılır yazıyor ama çok fazla geliyor kızım yiyemiyor bende o kutuda ki tarife göre değil de kendi göz kararıma göre yapıyorum. 5 kaşık yerine 3 kaşık ile yapıyorum. Yarım çay bardağı da su ile pişiriyorum.