Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 9 günlük düzeltilmiş yaşı 3 ay 9 gün sadece mama ile besleniyor doktorumuz düzeltilmiş 4. Ayda ek gıdaya geçebileceğimi söyledi yani nisanın 12sinde geçmiş olucaz allahın izniyle tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi neyle başlamalıyım nasıl ilerlemeliyim ne kadar vermeliyim araştırma yapıyorum ama fikir almak çok önemli 🤲🏻😍