Yeniann3önce koltuklara falan tutunarak kalkabilir bence. Yürüme arkadaşı bizşmde var ama tekeri kaydığı için yada devrildiği için kontrollü veriyorum eline. Yani bence önce koltuklarda etkinlik yaptırın. Bir oyıncak koyup ona gelmesini sağlayın. Bu aşamada yürüme arkadaşını kullanamaz ki benim kızım tazı gibi emekliyor. Desteksiz ayakta durmaya çalışıyor, saliselik ama:) , koltuk kenarlarında yürüyor, tırmanıyor ona rağmen şu aşamada yürüme arkadaşına tutunup gidemiyor, devriliyor arabayla çünkü🙈🌿