monaroza1 Mom081 Biz ilk önce biogaia kullandık ilk zamanlar güzeldi gazını çıkarıyordu ama bir haftadır baya kötüydü kıvrandı sabahlara kadar sab simplex de başladık ikisi birlikte iyiyiz çok şükür
Snyornlr minikkuzum22 bende metsil kullanıyorum fakat kapağı kendiliğinden kırılıyor ve dururken bitiyor sizinde aynı oluyormu
Meflug Her bebekte her damla aynı etkiyi göstermiyor ne yazık ki biogai de kullandım metsil de ikisi de yaramadı mesela
minikkuzum22 Snyornlr ilk aldığım kutuda oldu bende kaşıkla ne kadar olduğunu ayarladım normal kapağını kullanıyorum. Diğer ucundaki damlalik gibi yerle zor oluyor . Çay kaşığı ile ayarlıyorum.
Gulsum_1205 Snyornlr bende kapağı kırıldı bozulmuştur diye kullanıyorum siz kullandınız mi o şekilde Bn kağıdı okudum orijinal kapigi atilmiyacak mis
Snyornlr minikkuzum22 benim de ilk aldığım şişede oldu herhalde dökülmüştür dedim sonra 2. Yi aldım oda aynısı oldu eşimden şüphelenmiştim acaba o mu kırdı diye sonra 3.yü aldım baktım benden başka açıp kullanan olmadı sonra araştırdım netten kendiliğinden olabiliyormuş
Cappon Depridat şurup ve biogaia kullandım Sabah 12.oo depridat Akşam 18.oo biogaia Gece 24.oo depridat Çok şükür gaz problemimiz olmadı biogaiayi 3 şişe bitirdim Depridatida 20 gündür sabahları vermeyi kestim hala çok iyiyiz çok şükür
minikkuzum22 Snyornlr 😁 yok kendiliğinden kırılıyor plastik yer. Kaç damla veriyorsan çay kaşığı ile ayarlama yapın daha kolay diğer türlü tasimasida zor oluyor dökülür falan diye.
Hilosssazra Tam olarak kaçıncı ayda azalıyor gaz problemi damla kullanmak değil de Şafak saymak istiyorum ne kullandıysam geçirmedi Çünkü :)))
mlk2 Mom081 doktorumuz nurse harveys verdi hiç işe yaramadı, şimdi sab simplexs başladık bundan herkes memnun inşallah bizede iyi gelir🤲🏻
ezgicomert Mom081 twippy doktorun hastaneden cıkarken verdigi recetede yazıyordu. Cokta memnunum belki isinize yarar🌸