Selamın aleyküm Oğlum 10 ay 3 günlük 10 aydır emziriyordum fakat Sürekli meme reddi yaşadığımız İçin artık 1 hafta önce tamamen kesti emmiyor sütüm de yok zaten okadar çok çabaladım ki Bilemezsiniz Her neyse geçen hafta persembe grip oldu Burnu hala akıyor ama iyi Hasta değil hapşırıyor arada bir Ve balgamı var Serum kullanıyorum yarın tekrar doktora götürcem fakat 3 gündür ne versem öğürüyor Herşeyi yiyen çocuk Püre bile yemek istemiyor 2 3 kaşık alıyor sonra bi kaşık daha verince öğürüyor pütürlü pütürsüz hiç fark etmez acaba neden bilemiyorum benim aklıma balgamı olduğu İçin Midesimi bulanıyor acaba geldi sizce bir sebebi varmıdır ?