Arkadaşlar normalde d vitaminim hep eksiktir ve saçlarım yıllardır çok dökülür ama aşırı gür saçlarım olduğu icin çok önemsemezdim bu durum hamilelikte durdu ama doğumdan sonra aşırı dökülmeyi geçtim yolunma seviyesinde dökülme başladı engel olamıyorum vitamin eksikliklerim zaten çok fazla bu durumu yaşayan var mı her elime aldığımda saçımı en az 30-40 tel saç akşama kadar her yer saç süpürge açıyorum 1 saat sonra yine her yerde saç artık yemek bile yapmak istemiyorum mutfakta bile her yerde saç :(