Şırıngayla vermeyi dene bi canım.. benim kızım 2 hafta küvezde kaldı biberon verdiler hep geldiğinden beri de günde 1 kere veriyodum ama 2 haftadır qlmıyo ne yapıyorsam çok zor oluyor ne yapacam bilmiyorum kapıya çıkamıyorum. Şırıngayla denedim pek başaramadık ama çok yapan var sende dene bi