Esracim 4 ay olcak doğum yapalı diyetisyene haftaya gideceğim. Bir kaç gündür sadece beyaz ekmek yerine tam buğday yiyorum ve tatlıyi kestim onun dışında herşey yiyorum ama sütüm azaldı 🙁 diyetisyene giden var mı içinizde.
Mavimm Esracim vakit kaybetmeden gidin bence benim de imkanım olsa giderim sonuçta ekmek ve tatlı sütümüze geçerek çok ta faydalı emzirdiğimi ben düşünmüyorum sağlıklı beslenerek daha sağlıklı süt verirsiniz bol bol da sütünüz enerjiniz olur 🙏🏻
Glyykt Esracim cnm bn de sağlıklı beslenerek kilo veriyorum şuan 15 gun oldu başlayalı 4 kilo gitti bile🤗 diyet ypmadim önce sütüm yetmiyo du oğluma mama veriyodur diyete başladığımdan beli sutumde çok güzel artma var hiç mama vermiyorum şuan en az 3 ltreyi şu içiyorum bazen 5 ltreyi kadarda cikabiliyo sağlıklı beslenerek kilo verirseniz daha etkili bu sonuç alırsınız hemde suyunuz daha kaliteli olur diye dusunuyorum😉
Glyykt Esracim bu arada diyetisyene de gitmiyorum iki sene önce gitmiştim ordan ne ypcam imi biliyorum
Sodya Esracim emzirme döneminde diyet önermiyolar aslinda. Sadece dengeli ve saglikli beslenmek önemli.gerci yemek icmek de süt yapmaz diyenler var. Tabi yine duzenli ve dengeli beslenme, bol su, uyku..şahsen benim.suan diyet yapcak gücüm yok.yorgunluk uykusuzluk falan
MayneymisAltintop Sadece ekmek ve tatlıyı kesmekle sütünüz azalmaz ki🤷🏻♀️ Çünkü bunlar zaten süt yapıcı şeyler değil karbonhidrat sadece. Aksine sağlıklı bir diyetle ve bol suyla hem sütünüz artar hem kilo verirsiniz. Bence sizin durumunUz tamamen psikolojik
happymum Glyykt siz diyetisyene mi gidiyorsunuz acaba yoksa kendiniz mi bir program uyguladınız? Çok güzel kilo vermişsiniz bahsettiğinize göre ondan merak ettim 🤩
ozgeg_ Glyykt herşey şu boğazı tutmakla bitiyor resmen ya😊 ben de sağlıklı beslenmeye geçip beyaz ekmeği, tatlıyı, abur cuburu, asitli şekerli içecekleri kestim suyu da artırdım 2ayda 9 kilo verdim diyetisyene gerek kalmadı açıkcası💃🏻
DevranAlp Esracim ekmek ben yıllardır yemiyorum hiç arada bi iki dilim bence ekmeği kesinlikle bırakın
Glyykt ozgeg_ ne güzel en iyisini yapmışsınız kessinlikle öğle bugazim tuttuktan sana gidiyo zaten sabır gerekli sağlıklı bi şekilde verince kalıcı oluyo
Ipekk Esracim ben diyetisyene gidiyorum 1 ay olacak sütümde bir değişiklik olmadı . Emzirdiğiniz için ona uygun bir program hazırlıyor zaten
Pelin05 Esracim canım ben gidiyorum diyetisyene Benim doktorum süt artırıcı diyet verdi. Mesela uyanır uyanmaz iki tane kuru incir onun yanında 1 bardak su içiyorum. Tabaklarım dolu dolu ve 5 kilo verdim. Sütü artırıp sık sık emziriyorum ki çabuk gitsin kilolar