Denizzzzzz 3. ay döneminde uzun uykuya geçiyorlar, bizüm doktorumuz 6 saate kadar acıkmaz uyandırma uyuması da önemli demişti. Siz yine de doktorunuza danısın, her çocuk bir değil. ben bebekliğinden beri gece beslemesi yapamıyorum uyurken asla emmiyor, klasik yöntemler de işe yaramadı o yüzden uyurken uyandırmıyorum. ne zaman mızıklanmalar baslıyor o zaman emzirmeye çalışıyorum.