uzumun_annesi Merhaba doona bebek arabası & puset satıyorum .. toplamda 9 ay ve çoğunlukla evde uyutmak için kullandık. Çok memnun kaldık.Ürünün yanında garanti belgesi kullanım kılavuzu orjinal örtü ve araç içi ayna göndereceğiz. Kargo alıcıya ait, 3000 tl
Dkk uzumun_annesi sayenizde elimin altındaki nimeti farkttim yıllar sonra 🥰🥰 yalnız postun sahibi ben değilim robotum var benim 😅
Dkk uzumun_annesi ben bayılıyorum doonaya fakat kullanımı kısa vs siye almamıltım.2.el piyasası var aslında kolay satılacak bir ürün de hamilelerin ilgisini çekebilir ancak. Çünkü erken kullanılmaya başlıyor . O yüzden o Happy mom daha iyi ama orada da satıl yasaktı diye hatırlıyorum