Biz prematüre 1 ay 10 günlügüz. Bebegim sık emiyor ama sürekli aranıyor. Doktorda mama başla dedi ve 2 ögün mama veriyorum. Bir sabah bir akşam şeklinde. Ama genelde emziriyorum hala ağlıyor ve aranıyorsa 60 cc veriyorum rahatlıyor. Dogrumu yapıyorum acaba? Bide su vermem gerekiyormu