pervin_t Kızlar bebeğime hipp bebek bisküvisi aldım.şimdi açtım.Rengi böyle beyaz.Normal mi? Diğer bisküvileri kullanmıştım renkleri böyle değildi
Mimarhanim pervin_t bilmiyorum normalde de böyle mi ama sanki bisküvi gibi değilde kurabiye gibi 🤷🏻♀️