Oğlum 22 aylık sürekli ağlıyor ne istediğinide bilmiyor artık korkmaya başladım hemen hemen her dedigimizi anliyor basit komutları yapıyor daha konuşamıyor, mesela görüntülü anneanesinle konuşuyoruz hic tlf bakmiyor surekli cizgi film izlemek istiyor, hic kendini sevdirmiyor cocuklarla sadece saklambaç oynamayi seviyor , bebegi böyle olan varmi artik kafayı yemek üzereyim