Bnm kide ilk doğduğunda 20 gün ultra air tuttu sonra öğürdü denedm bisürü çeşit yok tutmadı. 3.5-4aylıkken nuk ve aventi tekrar tutmaya başladı şimdi sadece avent veriyorum kafası karışmasın diye. Uyuyacağı zaman alıyo sadece gerçi ama olsun. Bibs in ucu çok büyük aventi öğürüyosa eğer bibsi hiç almaz bence