16 aylığız aramızda yatar memesiz uyumaz, sabaha kadar meme meme diye ağlayıp meme ister, ana yemeklerini yedikten sonra bile meme ister. İnsan içinde bile elini sokar memeden iki emip bırakır. Çok yoruldum bende doktorumuz 2 yaşına kadar devam dedi.. ben yazın kesmeyi düşünüyodum oysaki.. zaten kessem kıyameti koparır nasıl kesicemm bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun.