Mucize16 bence sizinki de gayet normal. Biz de 3200 doğmuştuk. Bizim doktor 5 aylık bebeğin doğum kilosunun 2 katına ulaşmış olması normal olan, İngiltere’de bizim bebeklerimize obez diyorlar dedi 😄 son ay kilo alımımız az olmasına rağmen mama falan vermedi gayet iyi bebeğin kilosu her şeyi demişti