asyaninannesii benim kızımda sizin dediğiniz gibi tek fark yemesi güzel ama fiziksel genetik olarak bana çektiği için zayıf ve çok haraketli yemesine baksanız bu kadar yemek nereye gider diyor annemler yerinde 10 sn asla sabit durmaz 2700 doğdu şöyle demişti doktorum kendi bebeğini 4kg doğan bir bebekle hiç kıyaslama genelde 4 kg doğan bebekle açığını presentil tabloda 1,5 2 yaşında yakalar demişti nisanda 18.ay kontrolümüz var dün ablamın tartısında 10 kg olarak ölçtüm sağlıklıysa yemesi emmesi düzgünse üzülmeyin birde kan testinde vitaminlerine falan baktırdınız mı? demir eksikliği iştahsızlık yapabiliyor