Cmehtap09 Aptamili anne sütünün tadına en yakın mama olarak duy muş tum tabi kesin olmamakla beraber bir araştırın derim ama ben mama vermem gereken zamanda aptamil kullanıyorum ,biberona başlamadıysan hiç başlama gaz problemi ve sonrasında meme reddi yaşamamak için mama verilecekse kaşıkla verin doktorumda bana böyle demişti