Ozgeruya yıllar önce çok alışveriş yapardım. Telefonumun bütün kaplarını hep ordan aldım. Dipsiz kuyu gibi girdikçe çıkamoyorsun. Gerekli Gereksiz çok saçma şeyler aldım. Takipsiz Kargo ile geldiğinden evde yoksam balkona atıyordu PTT görevlisi. Dolar 4,5 olduktan sonra bıraktım. Zaten vergi de geldi. Birde ücretsiz KargO olayı bitmiş neredeyse. Kargosu aldığından pahalı olunca anlamsız oluyor.