Eylulunannesiiii Asla öyle düşünme. Bak bende yeni anneyim bir buçuk aylık bebeğim var. ♥️Bende aynı senin gibi düşünüyordum. Çevremde o kadar yorum yapan vardı ki. Kafam o kadar doluydu ki bebeğime yansımaya başladı benim psikolojim. Başta sen iyi olacaksın ki morelin yüksek olacak ki bebeğin de iyi olsun. Sen çok güçlü bir annesin. Bak şuana kadar kim büyüttü o bebişi😘☺️güzel annesii sakınn ola ki morelini bozma. İlk önce sen iyi olacaksın. Onun sana ihtiyacı var. Cevrende de çok yorum yapan olacaktır elbet. Kimseyi kafana takma. Ben de aynıydı şimdi diyorum ki bebeğimin bana ihtiyacı var. İlk önce benim psikolojimin iyi olması lazım. O daha çok küçük bak. Sana muhtaç♥️Senden başka kimsesi yok. Babası da olsa onu senden başka kimse anlayamaz. Çocuk senin psikolojini anlamaz diye düşünüyorsun belki ama sen stresli olursan bebeğinde bunu hisseder ve huzursuzlaşir. Sakin bir şekilde dene. Sen asla kötü bir anne değilsin. Benim bebeğim emmiyordu doğdugu ilk haftalarda. İnat edip tutmuyordu. Senin gibi düşünüyordum. Kötü bı anneyim ben yetemiyorum ben bebeğime doymuyor emmiyor diyordum. Şimdi kendi psikolojimi ilk önce düzeltmeye çalışıyorum. Sakin bir şekilde tekrar dene. Yemiyorsa tekrar dene. Tekrar tekrar..emin ol yemeye başlayacak. Unutma. Sen çok güçlüsün ve biraz daha sabır et güzel anne ♥️😘