Sadece mama kullananlara bir kaç sorum olacak
1- neocate mama gaz yapar mı?
2- sadece mama almasına rağmen kakası yeşil ve mukuslu sizlerde de öyle mi?
3- neocate mamanın sindirimi diğer mamalara göre zor mu
4- neocate mama kullanırken doktorunuz mama ml için bir hesaplama önerdi mi?
CEVAPLAYAN ANNELERE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM 🌷🌷❣️