Dilara8228 İki tane oğlum var biri 4,5 biri 3,5 yaşında göz altlarında morluk var çok fazla değil ama var bunun sebebi ne olabilir yaşayan var mı? Ve hangi bölümden randevu almam gerek ?
Mom042 Dilara8228 kansizlik galiba canim benim kizimda 3 bucuk yasina onunda mor birde beyaz tenli coj belli oluyor. Yarin sorucam doktora sana yazarim
Dilara8228 Mom042 Benimde beyaz tenli millet saçma sapan konuşuyor artık iyice psikolojim bozuldu 😑 Ayy çok güzel olur bekliyorum 🤍
Mom042 Dilara8228 ay yol bakma onlara benim hala mosmor 😂😂 kuzrnimin kizininki mordanda oteye gitmisti ama yapisal denilmisti ben yazarim sana unutrsam ozelden yaz olurmu 10 da randevumuz
Gbbc Dilara8228 Ayy o konuşanları varya çatır çatır boğasım geliyo büyük oğlum beyaz tenli 4 yaşlarında falandı bi tanıdıkla karşılaşmıştık ayy ne kadar beyaz doktora götürdünmü lösemi olabilir falan demişti tövbe yarabbim o zamanki cahillikle soluğu hastanede almıştım valla gerizekalı insanlar
Dilara8228 Mom042 Takmıyorum ama böyle onları o an bogmamak için kendimi zor tutuyorum 🤦♀️ Yazarım canım çok teşekkür ederim ❣ Bide hangi bölüme gideceksiniz acaba
Mom042 Dilara8228 cocuk polikinligine gidicem kizim ice basiyor buyuk olan bidebgoz alti icin goturcem . Kucugum 4 aylik uyurken cok sicriyor 😔
Dilara8228 Mom042 Geçmiş olsun canım Rabbım sifa versin ikisinede . Neden sıçrıyor acaba korkuyor mu yada bir yeri ağrıyordur küçücük derdinide anlatamıyor
Mom042 Dilara8228 yok kuzum sukur gazimiz bitti onceden daha cok sicrardisukur azaldi 6. Aya kadar normal diyolar ama burda biri uyurken sicriyodu epilepsi cikti demis bende korkuyorum . Uyanikken iyi baya ama uyuduktan 15 20 fakika sonra sicriyor 2 yada 3 kere sonra uyuyo evimdede cok ses var bilmiyorim
Dilara8228 Mom042 Kötü şeyler düşünmeyin iyi düşünün iyi olsun ❣ Zaten ses çok diyorsunuz bu sebebi olabilir benim büyük oğlum öyleydi kaynanamlarla yaşıyorduk evde 10 kişiydik cocuk uyuyordu bi sese pat sıçrıyor ağlıyordu 6 aylıkken evleri ayırdık oğlum Huzur içinde yattı
Dilara8228 Mom042 Hamileyim hamilelerin duası kabul olur derler 🤍 İnşallah birsey çıkmaz tertemiz olur sonuçlarınız ❣🤲
Dilara8228 BilgeSiir Çok teşekkür ederim 🤍 Ikiisndede göz alerjisi var bunun için sürekli damla kullanıyoruz sebebi buda olabilir demek ki . Doktorumuzla görüşelim hiç sormamistim bunu
Mom042 Dilara8228 evet kuzum gittim doktor kan degerlerine bakmak istedi kansizliktan olabilir genetik yada beyaz tenli olugu icinde olabilir dedi 😊
Dilara8228 Mayis_prensesi Genetik olduğunu sanmıyorum bizde yok çünkü böyle alerjik olabilir ikisinde göz alerjisi var çünkü