Balkokulumm yeğenim 14-15 aylıktı şakır şakır konuşuyordu, oğlumla aralarında 1 ay var. Oğlumda 18-19 gibi açıldı. Şuan 2 yaşına az kaldı, 2-3 kelimeyi peşpeşe koyup söylüyor. sizinkide çok normal biranda çözülüyorlar zaten. Bolbol sorular sorun, kelime söyleme oyunu oynayın, sizden sonra tekrar etsin. O aylarda biz çok soru cevap yapıyorduk. Gece yatarken karanlıkta kelime tekrar ediyorduk ve bu yöntem bence çok etkili.