Benim 15 gğnlğkken geçti sanırım çok kötü ağrı giriyordu ya Bi kere markette girmişti ne yürüyebildim nefes alamadım gazı da istesem de çıkaramıyodum ama geçiyor Bi kere rahatlasan devamı geliyor ben kızım için kimyon içiyordum onun bana da iyi geldiğini düşünüyorum