Aynısını bende yaşadım canım geçiyor zamanla yavaş yavaş azalarak geçiyor ama 1ay 17 gün oldu doğum yapalı hala yanma yani o sondayı çekerken hissettiğim acıyı azda olsa hissediyorum. Bol bol su tüket idrar yolu enfeksiyonu olmaz geçecek sabır fakat biraz zaman lazım. Benim ikinci sezeryanım ilkinde de bi süre sonra geçmişti bunda da geçecek inşaallah.