DoruKalpp Anneler bebeğim biraz değişik hareketler de bulunuyor basta gaz sandık sonra doktorumuz moro refleksi dedi ama bazı videolara baktim ve epilepsi nöbetlerine benziyor. (Insallah değildir) doktor ve hastahane tavsiye eder misiniz bana ? Ankara da