Arkadaşlar eşimin ağzında aft yarası vardı bebeği öpüyordu tabi ki bilmediğimiz için ve bebeğimin kulak yanında yara çıktı doktora gösterdik uçuklu birisi öptümü dedi ve bir virosil krem verdi ama 2 haftayı geçti hala geçmiyor sanki sürdükçe çoğalıyo
varmı başına gelen ne yapabiliriz yads bir öneriniz