Berrusunannesi Kızlar biz şuan 4 aylık 21 gunluguz kış olduğu için sürekli kereviz pırasa ıspanak yemekten bıktım kuru fasulye nohut yemek istiyorum siz ne zaman geçtiniz bide gaz yaparsa uğraşırım çocukla diye korkuyorum siz ne zaman yemeye basladinz
GoGirl Berrusunannesi pirasada gaz yapar onu yiyorsaniz bence bakliyatta yiyebilirsiniz bi deneyin belki de hic rahatsiz etmez
pandemibebegi Ben de artık yemeye başlayacağım. 4 aylık olmak üzereyiz. Gaz olsa bile atıyorlar artık rahatlıkla. 🌺
Oznurckose1 @Berrusunannesi 4 buçuk 5 aylığa doğru yedim ben bol kimyonlu pişirirken de sarımsakla pişirin o da gazını alıyor tavsiye ederim hem ben rahatsız olmazdım hem bebeğim
Duyulurum Berrusunannesi iyice gazını alın öyle pişirin (mesela nohutu önceden 18 saat suda bekletin) ve sonra iyi pişmiş olarak tüketin. O zaman size de bebeğe de gaz yapmaz inşallah