annesininprensesi1 Vegaferon kan ilacına başladık ve kızım 2 gündür uyuyamıyor bu gece sabahladık ıkınıyor ve bacaklarını yukarı çekiyor ne yapmam gerekiyor ,kan ilacınımı değiştirsem?
Planetree annesininprensesi1 doktorumuz probiyotik verdi.Kan ilacından 1-2 saat sonra ver demişti.Birde demir ilacı olarak ocean microfer aldık vişneli ve şeffaf renk.Dişlerde koyu renk görünüm olmasını engelliyor ve kullanan kişilerde yorumları okuduğumda kabızlık olmadığından bahsetmişlerdi.Bende memnunum tavsiye ederim.
Kelebegimmmm annesininprensesi1 yan etki yapıyr. Değiştirin çok farklı markalar var. Pahalısı uygunu bütçenize göre alın
HGu annesininprensesi1 canım ben ocean kan damlası kullanıyorum çok memnunum kabızlık hiç yasamadık kullanmaya başladığımızdan beri
Alyamom3450 annesininprensesi1 bizede hemşiremiz bu kabızlık yapar dedi vermedi doktor sa ferrum hausmann verdi
pandemibebegi Bize de sidefer verdi doktorumuz ama onun için de kabız yapabilir endişelenmeyin dedi. Bu ilaçlar genellikle kabız yapıyor anladığım kadarıyla .
annesininprensesi1 pandemibebegi ne olucak peki yokmu kabızlık yapmayan bi kan ilacı nekadar olursa olsun alayım kıyamıyorum emmiyor bile ,karnını ovamıyorum bile mızmızlanıyor 😫😫😫
pandemibebegi annesininprensesi1 belki bilen vardır canım yazarlar inşallah. Çok üzüldüm rahatlar inşallah yakında yavrucak 😔 Ben de yeni başlayacağım korkuyorum başlamaya
annesininprensesi1 pandemibebegi bizde bir kaçgün oldu başlayalı ama kızımın çok güzek giden bir düzeni vardı , emmesinden uyku düzenine çok mutlu bir bebekti ..!! Şuan o çocuktan eser yok gece uykusu sıfır gündüz huysuz ve emmeye isteksiz …okadar atak atlattık hepsinin üstesinden geldik bir kan damlası bizi mahfetti ..!!🥺
annesininprensesi1 Planetree demir ilacı kullanmıyorz henüz ayrıca sizin cocugnz kaç aylık bizimki 4 aylık
annesininprensesi1 Kelebegimmmm Kelebegimmmm Çok haklısınız benim yan etki yapmayan içeriği kabızlık yapmayan bir kan ilacı bulmam lazım bilen arkadaşlar inşallah olurda yazarlar🤲🏻
annesininprensesi1 Planetree anladım tesekkür ederm doktora danışıp onaylarsa alıp deneyeyim 🤲🏻İnş daha iyi gelir dediğinz
Elifsmotherr annesininprensesi1 Ocean kullaniyorduk. Yeni bıraktırdı doktorumuz. Herhangi bir problem yaşamadık kullanırken
annesininprensesi1 Alyamom3450 evet bende merk ediyorum sürekli birşeyler verip eziyet ediyormuşuz gibi geliyor🤕
Filizbii annesininprensesi1 bizde ferrumla başladık kullandığım ilk gün bebeğim çok huysuzdu gaz ve kabız yaptı. Sidefer önerdi doktor. Onu kullanıyorum 2 aydır hiç bir sorun yaşamadım gayet güzel gidiyor şuan.
annesininprensesi1 Filizbii az önce ablamda söyledi yeğenime kullanıyormuş çok iyi dedi ama korkuyorum her seyi denemeyi ..miğdesi daha kötü olmasndan korkuyorum ..!!
eymeninannesi3 annesininprensesi1 vegaferon verdi vizede sağlık ocağı ama ben kullanmıyorum kakasını kına yeşili gibi yaptı ve çok kötü koku yaptı
eymeninannesi3 annesininprensesi1 1 aydır kullanmıyorum kakası normale döndü randevu aldım hastaneden goturcem başka ilac yazsın saglik ocağı vermişti vegaferonu