mutialp Merhaba rotavirüs aşısını 320 lira vererek yaptır mıştık 2 doz. Bugün öğrendim ki eltim İzmir’de sağlık ocağında ücretsiz yaptırmış. Farklı bir uygulama mı var acaba bilmediğim pilot il gibi falan? Biz farklı bir şehirde yaşıyoruz.
BirVeraAnnesi35 mutialp yok canım ne alakası bar parayla yaptırdık. O yanlış aşıyı anlamıştır her yerde parayla
irva mutialp Rotayı eczaneden almıştır.Sağlık ocağı da ücretsiz yapmıştır.Bunu karıştırmışlar bence 😁
mutialp GoGirl Ben de duymadım da. Kayınvalidem söyledi rotayı ücretsiz yaptırmışlar diye. O karıştırdı desem o da çok dikkatlidir böyle şeylerde bilemedim.
mamAras Rota aşısı devletin karşıladığı aşı değil aynı menenjit gibi aşıları karıştırmıştır eltiniz özel aşı olarak geçiyor rota sizin bildiğiniz doğru