Kizlar selam kizim 5 buçuk aylikdı alt 2 dişi çıktı peşpeşe suan tam 7 aylık üstten 4 dişi inmiş assagi ama on iki diş yerine yanındaki patladı dün fark ettim otekilerde 1 haftaya cikacak durumda normal mi ya bu ayda bu kadar diş cikmasi birde peşpeşe ve cikmasi gereken dis yerine baska disleri cikiyor 😒