catlakbianne Bir aylık bebeklerde sling nasıl bağlıyorsunuz ben birkaç kez denedim bebeğim aşağıda duruyor sling le sanki rahat edemiyorum. Evde yemek falan yaparken kolaylık olur diye almıştım ama kullanamadım
03032020 catlakbianne benimde oğlum 18 günlük bende denemek istiyorum sling. Ama çok mu küçük daha acaba 🤔
Muhasebeciana catlakbianne benim kizima biz 2 aylikken almistik supurge bile yapmistim canim bi elimle kafasini destekliyordun bi elimle yapabildigim isleri yapiyordum ama hic yemek yapmadim utu ve supurge yapmistim
pandemibebegi catlakbianne yok canım ben de kullanamadım sling i bi kenarda duruyor öyle. Çocuk top gibi oluyor büzüşüyordu içinde resmen ve ağlıyordu zaten. Ev işi falan da yapamadım ben. Ve yenidoğanlarda ayrı aparat olması gerekiyormuş galiba sizde var mı o?
pandemibebegi 03032020 deneme bence çok küçük. Doktorumuz o kadar erken kullanmayın demişti. Yenidoğan aparatı var mı ?
Eternity 03032020 Ben eve vardığımız ilk günden itibaren kullandım, sling değil wrap kullandım fakat sling de kullanılıyor yenidoğnlara. Doğru bağlarsanız hiç bir şekilde zarar vermez, ergonomiktir.
catlakbianne pandemibebegi yenidoğan için ayrı satılmıyordu bu aldığım sadece kumaş ve yenidoğanlarda kullanılabilir yazıyordu
Eternity pandemibebegi Zaten top gibi olması anne karnındaki pozisyonu olduğu için oldukça ergonomiktir ve bebeği rahatlatır. Doğru bağlarsanız problem olmayacaktır. İçinde aynı zamanda emzirebiliyorsunuz
pandemibebegi catlakbianne benimki de öyleydi. 2 ayı bekle demişti doktorumuz ama bilemiyorum bazı insanlar kullanıyor da.
Balliko Eternity ya paylaşım için çok teşekkür ederim şahsım adına ben kullanmaya başlamıştım ama bu şekilde detayli anlatım daha iyi oldu
pandemibebegi Eternity Evet haklısın sırt c şeklinde olmalı ama ya benim aldığım slingte bri sıkıntı vardı ya da ben yapamadım. Kumaşı da esnek değildi pamuklu esnemeyen bir kumaştı . Sevi bebeydi markası. Yukarıda bağlasam bile bebeğim 5 dj sonra top gibi büzüşüyordu aşağıya kayıp ağlamaya başlıyordu. Kaynasın diye sıkmam gerekiyordu o şekilde de çok sıkı oluyordu 🤔 Velhasıl kelam ya slingte bir sıkıntı vardı ya da bende 🙃 bir doktorumuz da 2. Aya kadar önermeyince bıraktım ben de zararı var herhalde dedim . Sizin sling hangisindendi?
Eternity pandemibebegi Benim manduca diye bir markanın, esnemeyen aynı şekilde, sıkmak gerekiyor zaten sıkı olması kötü bir şey değil :)) Doğduğundan bu yana hep kullandım, şuan 13 aylık. 2 günlük;
S3d pandemibebegi bende neko nun slingi vardı çok güzel kullandım bebeğim çok sevdi 1 aylıkken de kulanıyorudum , noğru bağlandıktan sonra herhangi bir zarar vermez yenidoğanda, videolardan bakıp bağladım ben hemen eli alışıyor insanın büyük rahatlık
pandemibebegi Eternity Maşallah size 🌺 ne güzel hakkını vermişsiniz resmen slingin 🙃 hala kullanıyor musunuz peki?
Eternity pandemibebegi Kullanıyorum, kızım 9.500 g, 15 kg a kadar kullanılabilir, sırtımda taşıyorum daha çok ☺️
pandemibebegi Eternity sırta da mı bağlanıyor işte bunu yeni öğrendim🤭 slingi koyduğum yerden çıkarıp tekrar denyeyim bari 😅
pandemibebegi S3d neko falan baya iyi sling konusunda keşke bende öyle alsaymışım benimki sevibebe bel destekli sling
MeryeminAnnsi catlakbianne ben de aldm kullaniyorm ama evmse degilim annemdeym evde is yaparken de kullancam. Asagida kaliyo evet ağırlığıyla