Merhabalar kızım 7 buçuk aylık, doğduğundan beri günde bir kere kaka yapar ama üstünü basını batırırdı. 6. Ayda ek gıdaya başladık, 7.ayda mama ile birlikte ek gıda gidiyoruz ama ek gıdayı daha fazla yemeye başladı tabiki ve kaka sayısında değişiklik oldu az az ama günde 4-5 kere kaka yapiyor tabiki sertleşmeye de başlamış, doktoruna sordum normal dedi ama zaten üç gram bir şey yiyor böyle sürekli her yedikten sonra kaka yapması da sinirimi bozuyor zaten zayıf bir bebek, yaşayan var mi böyle bir şey ek gıda ile beraber?