meryemkisa ayy aynı durumdayız benımde oğlum 10 aylık bende tekrar hamileyim 2 aylık.. odasına bi süre denedim ama beşiği sepet beşik ordan düşecek diye korkuyorum bırakamadım yine yanımda bir guvenlik önlemi alıp ayırcam ama nasıl bende aynı dertteyim😑😑😑