Seyhan06 3 ay 13 günlüğüz yarım saatte bir emmek istiyor Mamada versem yarım saati geçirmiyo fazla yapıyorum bazen fazlasını kusuyo fakat yine aynı doktorumuz mamayı 3 saat arayla verebilirsin dedi bizdemi bi anormallik var varmı başına gelen çözüm bulan
Miniminikusum Seyhan06 benimki 3ay 16günlük okadar sık emmiyor artık acıktıgı zaman istiyor en az 1saat en çok 2-3saati buluyor emmesi
Sena1k Seyhan06 bizde 3 ay 6 günlüğüz canım . Acaba baştan beri alıştığı için mi öyle. Veya emzirdikten sonra hep kusuyormu yediğinimi çıkarıyor ki boşalıyor karnı istiyor. Baştan beri öyle emzirdiysen belkide alıştı bilemedim şimdi. Biz hem anne sütü hem mama gidiyoruz ama mama daha ağırlıklı en az 2/2.5 saatte bir veriyorum 90 cc 3 veya 3.5 saat yemediğinde yükseltiyorum 120 cc veriyorum arada tadımlık meme de içiyor ama doyurmuyor tabi
Elaogemnes Seyhan06 vala bizde 4.5 aylığız bizdede aynı bi türlü düzenleyemedim mama veriyorum yine emmek istiyor biz ek gıdaya geçtik 1 kavanoz yiyor ama yine emmek istiyor hiç 2-3 saat koyamadık araya buda çok yoruyor insanı sürekli doyur sürekli doyur stres oluyorum
kahvekokusuu Seyhan06 bende öyleydim suan 8 aylik halsn ayni devam ediyor inan yarim saat maksimum 45dk da emmek icin yakama yapisiyo çekiyo ben duzenleyemedim malesef ama ben halen dis cikarmamis olmasına bagliyorum disleri kasindikca emmek istiyo sanki
Seyhan06 Sena1k baştan beri öyle gerçekten mama destekli gidiyorum bende sadece akşamları veriyordum iki gündür gündüZde veriyorum
Seyhan06 Elaogemnes sonra da sütün yetmiyo bebek doymuyo oluyor devamlı memede süt dolmasına izin vermiyor ki
Seyhan06 Elaogemnes bu gidişle bizde başlayacağız heralde ek gıdaya akşamları tek sefer mama veriyordum doktor onuda bırak dedi nasıl bırakayım çocuk açken 😬
Elaogemnes Seyhan06 aynen aynen bizde süt yetmiyor diye başladık mamada almıyordu zoraki 60 cc içiriyorum bu ara yoksa aç geziyor öyle oluncada gece hep ayakta emmek istiyor muhallebi veriyorumda o biraz uzun uyutuyor Allahtan şöyle tam bir emiyimde 2 saat bekliyim hiç olmadı bizde malesef
Elaogemnes Seyhan06 bizimki memede uyuyor gündüzleri onunda etkisi var sürekli mama yesede 2 çekecek illa biraz bekletmeye çalışıyorum sonuçta mama yiyince yda muhallebi doyması lazım alışkanlık sanırım en azından 1.5 saat koymaya çalıştım araya ama anne sütü çabuk acıktırıyor ben öyle düşünüyorum
Elaogemnes Seyhan06 birde emmeye başlayınca 10-15 dkda emiyor mu? Yoksa oyalana oyalana mı? Bizimki öyle oda çok yoruyor yarım saat ayakta geziyoruz emsin diye
Seyhan06 Elaogemnes benimki iki memeyide bitirene kadar emiyo kusuyo gündüzleri akşamları kusmuyo çünkü dolmasına fırsat vermediği için yetmiyor