Hulyaaa canim bende bugün doktora gittim . Sarkma varmış hafif . Akşamdan beri hafif kaşıntı vardı bende baktım beyaz akıntı geliyor sanırım iltihap olmuş.
Tekrar gitmem gerekecek şimdi çok sıkıldım . İltihap da bosvermeye gelmiyor böbreklere sıçrayabilir Allah korusun