Ftmsrsln Merhaba annelerimiz Ben 16 haftalık ken gece yatağa girdiğim de hissetmiştim minnagimi içimde geçiş yapmıştı sanki bi de ikinci hamileliğini yaşayan annelerimiz daha mi erken hissediliyor hareketler 🤗
[silindi] Ftmsrsln 3 aylıkken hissetmiştim ilk başta pıt pıt diye 3.gebeligimdi ikizlerime hamileydim🤭
asz Ftmsrsln bende 15 haftalık hissettim.hakkatten ikinci,üçüncü gebeliklerde daha çabuk hissediliyor.
[silindi] Ftmsrsln biri sağımda diğeri solumdaydi ikiside erkek hangisinin hareket ettiğini ne bileceksin hemen büyüdükçe bilinir o pıt pıt attığını sürekli hissediyordum
Mom077 Ftmsrsln yok canım ilk ni 20 haftalarda hisetmişimdir sanırım 2. ciyide işte ona yakın haftalardır ama 3. bebegim bu onu tam 14 .haftada hissettim
BademsMam Ftmsrsln ilk çocukta 24 haftalıkken hissediliyormuş. Tam 24 ün içindeyken kelebek hissi gibi kıpırdanmalar hissetmiştim 😊 ikinci çocukta genelde 18-20 de hissediliyormuş
Fer4hh Haftadaydı ikizlerim ve nasıl özledim o pıt pıtları o zamanlar çok zordu ama çok kıymetliymiş meğer
aselrigel Ftmsrsln bende tam 16 haftalıkken hissettim ama doktor ikinci çocuğunu daha erken hissedersin diyor
YasemiNYagmur1 Ftmsrsln 20 haftalık falandım çalışıyordum. Baktım içimde bişeyler pıt pıt öylece kaldım bikaç dakika 😅