Denizannesi12
Basimdan gecen bir olayi anlatayim anneler bebegim gectigimiz gunlerde cook huzursuzlandi burnu akiyordu ve grip degildi bi gce atesi 38 e cikti bi iki gun boyle inip cikip devam etti ates dustu tam rahat ettik derkn sabah kalktim cocugun yuzu boynu vucudu pembe dokunuldgunda solan kizarikla dolu halsiz hep agliyor acile gittim alerji damlasi ve antibiotik basladi kullandim bir gun sonra degisen bisey yoktu arastirdim ve 6. Hastalik dihe birsey oldugunu bebegimin bunu gecirdigini anladim tedavisi dinlenme ve bol su ilaca hic gerek yok dikkatli olrsaaniz iyi olur bulasici ayrica okuyup basindan gecen varsa nasi atlattiniz merak edyrummm.