papatya3 3.5 aylik bebegim var ilk adeti oldum. Sutumde sanki bir tik azalma oldu. Oluyor mu boyle? Sonra normale doner mi? Tavsiyeniz varsa sevinirim😊
Hlalg papatya3 valla benim oluyordu kimseye anlatamadım ama sanki göğüslerim o zaman şişmiyor gibi hissediyordum ama sonra normale dönüyordu
Anne80 papatya3 azalıyr sanırım normalde gunde 2 lıtre su içiyosan adet dönemi 3 iç sıvıyı daha çok al canım
dilara92 papatya3 azalmayı bilmiyorumda sütün tadı değişirmiş doktorum öyle dedi ve bebek emmek istemeyebilir o dönemde demişti. O yüzden ek takviye alınabilir sütün kalitesini arttıran i mom latte gibi tabi doktorunuza danışarak,
papatya3 Cutes tesekkurler, bebegim cok emmedi bugun.biberonla anne sutu takviyesi verdim ac kalmasin diye, o da ayri bir sorun bu sefer meme reddi olabiliyor.
AdaE1905 Ben azalma bilmiyorumda ben regl oldugumda bebegim emmek istemiyor gibi zorlaya zorlaya veriyorum varmi basina gelen.
Birbebek34 AdaE1905 adet olunca sütun tadı bi tık değişiyormuş ondan içmiyorlarmış doktor söyledi benim bebegim de içmek istemiyor adetli dönemlerimde
papatya3 dilara92 oyle mi cok ilginc… dogrudur bebegim cok emmek istemedi bugun zorla biberon verdim onu da cok istemiyorum ama napayim. imom latte ben en basindan beri kullaniyorum. :)
Cutes papatya3 yok yok olmaz aç kalsa zaten her türlü emer 😊 ben öyle yaptım. Biberon falan vermeyin o şekilde meme reddi olur boş yere
queens İki buçuk ay oldu doğun yapalı henüz adet döngüm başlamadı ama adet zamanı sütün tadında bir miktar değişme ve azalma oldugunu okumuştum sonra geçiyormuş
fatimaozel papatya3 adet olduğum zamanlarda sütümde azalma olmazdı. bol su kuru incir, kuru kayısı, kuru üzüm her şu içimi sonrasında birer tane yerdim 👍
papatya3 fatimaozel ben de her gun yemeye ozen gosteriyorum ama adet donemi bir tik daha dikkate alayim tesekkurler