Arkadaşlar merhaba, adı yanlış olabilir ama bu tarz bir yöntem okumuştum, döngüden 5-10 dakika önce uyandırın,dürtün gibi. Oglum gündüz cok az uyuduğu için korkuyorum denemeye ama bugün düşünüyorum uygulamayı. Yapıp başarılı olan var mı? Ya da tam olarak yöntemi bilen? Sadece dokunacak mıyım,kolunu kaldırıp mı bırakacağım vs