Merebalar bugün itibariyle 5 günlük anneyim . Göğsümden süt geliyor ama sıkınca o da çok az miktarda ve bebeğim asla doymuyor. Herkes emdikce gelir diyor ama hala daha öyle akan bir süt kıvamı yok. Sagma da yaptım iki göğsümden toplasanız 2 tatlı kaşığı gelmiyor. Sonra gelir mi böyle yaşayan var mi