Utkuu Nerdeyse dört aylık olacak bebeğim yeri kabuk bağlamıştı ebeye sordum normal ellemeyin dedi ama az önce kabuğu kopmuş kanamıştı sorun olurmu acaba başına gelen yada bilgisi olan varmı
Alpitom Utkuu aşınım tuttuğunu gösterir diye biliyorum 3 ay 21 günlük oğlum ben de beklemedeyim sanki bir kaç gündür kabuklandı gibi. Aşıyı yaparken ebe de bir kaç ay sonra yara olacak demişti
Ef24 Utkuu normal merak etmeyin dokunmayın çok fazla o bölgeye silin üstü açık bi şekilde kalsın tekrar kabuk bağlayacak
YasemiNYagmur1 Utkuu benim kızımında öyle ya 8 aylık hala kabuk dokunmayın sorun olmuyormuş. Banyo yaptırırken bende kanatmıştım yanlışlıkla
wangel Benım bebeğimde 5 aylık banyo yaptırırken iltihap akmıştı. Doktoruma sordum iyi bir şey demişti. Ufak kanama vs normaldir. Cok dokunmamanız gerekiyor bilginiz olsun
Utkuu wangel peki teşekkür ederim yok hiç dokunmadım zaten üstünü değişirken baktm kopmuş dikkat ediyodum bişey olmasın dye ama koptu🤷🏼♀️