Benim kızımda beyaz tenli, cildi hassastı. Pişik olduğunda ve hala gündüzleri her altını açtığımda mutlaka yıkar, kurular, kremini sürer ve havalandırırım. Çünkü akşam uykusuna yattıktan sonra artık bezini değiştirmiyorum. Asla ve asla ıslak mendil kullanmıyorum. Sadece kaka yaptığında kakasını sıyırırım, sonra hemen yıkarım. Birde pişik olduğu da eczacımızın önerdiği sudocremi kullandım, 3 günde falan geçirdi pişiği. Şimdi sürekli onu kullanıyorum. 🌿