Arkadaşlar bebeğim 1yasinda geceleri sık sık uyanır saat başı hemde. Karnını doyurup uyutuyorum aslında ama yinede acikiyor mu bilemedim. Bu durum beni çok yoruyor ztn çok hareketli bir bebek gündüzleri bir dk oturduğu yerinde durduğu yok o yüzden çok stresli ve yorgun oluyorum. Var mı bizim gibi olan? Gece beslenmesini bırakabilir miyiz ? 1 yaş anneleri gelin konuşalım