Gokturkum25 canım benim bebeğim üç aylık gibi çok oturmak istedi sürekli kendini oturur pozisyona getiriyordu ben de üç buçuk ay gibi kucağımda az az oturtmaya başladım dördüncü ayda baya oturuyordu kucağımızda şimdi beş aylık destekli tamamen oturtuyorum mama sandalyesine oturuyorum araştırdım üç buçuk aylık gibi doktorlar oturtulabileceğini söylüyorlar şükür bir sıkıntı da yaşamadım